.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار غرفه جهاد تبیین در نمایشگاه کتاب مازندران
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از استقرار غرفه جهاد تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خبر داد.
استقرار غرفه جهاد تبیین در نمایشگاه کتاب مازندران

به گزارش شمال نیوز ، علی شمس ناتری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران از استقرار غرفه جهاد تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خبر داد و گفت: این نمایشگاه به دلیل تقویت جایگاه کتاب در جامعه درست در آغازین فصل بهار برگزار شده و اقدام بسیار اثرگذاری است.


او با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، افزود: برگزاری این نمایشگاه بعد از تعطیلی طولانی مدت فعالیت‌های فرهنگی بسیار ضروری و اثرگذار بوده و باید تداوم داشته باشد.

شمس ناتری با اعلام اینکه آموزش و پرورش در این نمایشگاه دو غرفه راه‌اندازی کرده است، گفت: غرفه ترویج فرهنگ قرآنی و مصباح‌الهدی که فعالان قرآن و عترت اداره‌کل برنامه‌ریزی کردند و همچنین غرفه جهاد تبیین و تشریح فعالیت‌های استعمارگران بر علیه اسلام و تاریخچه استعمار که توسط سازمان دانش آموزی دائر شده، در نمایشگاه فعال است.

او افزود: این دو غرفه با همراهی بسیار مناسب متولیان برگزاری نمایشگاه و نیز استقبال کنندگان مواجه شده است.

شمس ناتری در پاسخ به این سئوال که برگزاری نمایشگاه کتاب چه اثری روی فعالیت‌های آموزشی دانش آموزان دارد، گفت: مدارس مازندران از برگزاری این نمایشگاه استقبال کردند و مدارس بسیاری نیز خواستار حضور دانش آموزان در نمایشگاه هستند.

او شور و شعف دانش آموزان در نمایشگاه کتاب را قابل توصیف ندانست و افزود: همزمانی برگزاری نمایشگاه کتاب و اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی یک ضرورت است که در این دوره از نمایشگاه رعایت شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.256 seconds.